فروش انواع چراغ های رشد گیاه

کاشت گل در گلدان و باغچه

کاشت گل در گلدان و باغچه

کاشت گل در گلدان روند طولانی نیست ، اگر آماده باشید و مراحل ذکر شده در پایین را دنبال کنید. 

 

1- گیاهان و گلها را در گلدان قرار دهید تا نحوه قرارگیری و چیدمان آنها را تجسم کنید.

 

2- برای هر یک از گیاهان خاک را حفر کنید. اطمینان حاصل کنید که قسمتی از گیاهان در زیر خاک قرار دارد. از مرکز شروع کنید و به بیرون کار کنید.

 

3- با دقت ریشه ها / پایه گیاه را با دست شل کنید. آنها تمایل دارند که در گلدان های خود کاملاً بسته بندی شوند ، بنابراین شما فقط باید همه را کمی شل کنید تا بتوانند در گلدان جدید شما رشد بهتری داشته باشند.

 

4- گیاه را به آرامی در قسمتی که حفر کرده اید قرار داده و خاک را کمی روی آن را قرار دهید و خاک را فشار دهید. شما نباید هوا را در اطراف گیاه بگذارید ، اما همچنین نباید آن را خیلی محکم بسته بندی کنید. ممکن است لازم باشد کمی خاک بیشتری به اطراف گیاه اضافه کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که قسمت بالای خاک شما بالای گلدان قرار نگیرد ، در غیر این صورت ممکن است آب آن تمام شود.

 

5- پس از کاشت همه گیاهان ، زمان کوددهی فرا رسیده است! من چند بار  کود اضافه می کنم. اگر کیسه کود را بخرید ، مثل این بار که من انجام دادم ، من فقط با یک مشت کوچک به تمام گیاه  می پاشم.

 

6- آب همه چیز است! در این مرحله ، احتمالاً گیاهان شروع به خشک شدن کرده اند ، بنابراین شما باید به آنها (و کود موجود در آن)  آب دهید.

 

در عرض یک یا دو هفته قطعاً متوجه یک تفاوت خواهید شد – به خصوص اگر روزی که کاشته اید عکس بگیرید و مقایسه کنید! با مراقبت مناسب ، در عرض 3-4 هفته یا کمتر ، احتمالاً حتی کثیفی را نخواهید دید!